tiistai 27. marraskuuta 2012

Tunne on superpositiotila

Tunteellisuuden vallassa ihmisen on aina pakko pitää
omia tunteitaan hyvin erikoisina tunteina, tai muutoin

Järki ei voi erottaa kahden ihmisen tunteita erillisiksi tunteiksi.
ilman järkeä ihminen voi yllä pitää tunnetilaansa hyvinkin pitkään, jopa läpi elämänsä.

Usein ihminen on nukuttanut järkensä niin, että hän kulkee kuin unessa. Ilman järkeä ihminen ei havainnoi tunteitaan, vaan on tunteidensa vietävänä. Ihmisen tunteellisuutta auttaa suuresti tämä nykyinen kaikkialta tuleva ihmisiä tunteistava info; Media tunkee joka tuutista ihmisen aisdetihin vain tunteellisuutta.

Kaikki pitää olla tunteisiin vetoavaa, joka jo sinänsä antaa ymmärtää, ettei ihmisiä enää pidetä järkiolentoina. Ihmiset ymmärtävät täysin hyvin, että heidän on pakko pitää järki puudutettuna, koska ihmisen tunnetila katoaisi välittömästi, jos järjen valo pääsisi sitä valaisemaan. Kaikkia käskytetään etsimään vain erityisiä tunteita ja tuntemuksia. 

Tunteellisena ihminen on sisältä täysin pimeä ja tekee pimeitä tekoja.
Järki ei voi koskaan ryhtyä pimeisiin tekoisin, koska se on valoa.
Vain tunteiden vallassa olevan tekevät kaikenlaista pahaa ...

maanantai 26. marraskuuta 2012

Tavaramerkkien kapitalismia

Koska maailma on menossa helvettiä kohden, ehdotan sille tielle pientä piristystä;
Annetaan jokaiselle syntyvälle vauvalle syntymälahjaksi jokin tavaramerkki

Aikuisena ihminen sitten voisi käydä kauppaa omistamallaan tavaramerkillä. Tämä on erinomaisen tärkeä seikka, koska hyvin pian olemme ajassa, missä ropotit tekevät kaiken työn, jolloin ihmisillä pitäisi olla jotakin muuta arvoa kuin pelkkä ihmisarvo, koska sillä ihmisarvolla ei elä ahneiden hallitsemassa hullujen maailmassa.
Ihmiset menettävät koko ajan työnarvoa; tänne tunkee rosvokapitalismin nimissä mielettömästi halpatyövoimaa ja samaan aikaan työtä annetaan roboteille... -- Minne työt siirtyvät Kiinasta?

Facebookin käyttäjät eivät saa kirjoittaa Book-sanaa!
Facebook asserts trademark on word "book" in new user agreement

Eikös olisikin hienoa, jos tai kun jokaisella ihmisellä olisi myytävänä rosvokapitalisteille (typeryksille, suom. huom.) oma tavaramerkkinsä. Esimerkiksi mun jälleensyntymätavaramerkki olisi olut -- kaikilla kielillä, myös esperantoksi, jolloin voisin kompensoida työn puutteeni myymällä typeryksille nimen olut, koska muutoin kukaan ei voisi ostaa, myydä, valmistaa -- tai juoda olutta. Tietysti muistaisin seuraavassa elämässäni oluen, otanhan sitä juuri parhaillaan...

Apple joutui hankkimaan Lightning-tavaramerkin Harley-Davidsonilta

tiistai 20. marraskuuta 2012

Sikaa pakastimia ja kuolemaa

Nousi suuri kohu, kun ihminen käyttää sikaa jonkun muun kuin mahansa tyydyttämiseen. Se on sitten niin kuin pyhäinhäväistystä tappaa eläimiä mitään muuta tarkoitusta varten kuin vatsan täytteeksi. Teurastamon pihassa on kauhee kiljunta, kun siat tajuissaan ja kuoleman pelossa pakotetaan mestauslavalle.

Teurastamon vieressä olevassa armeijan tutkimussairaalassa siat nukuhtavat tyytyväisinä eivätkä sen jälkeen tiedä olevansa ihmisten tarpeiden tyydyttäjiä aivan vastaavasti, kuten heidän lajitoverinsa päätyvät eläinrakkaiden ihmisten joulupöytiin ja pakastimiin.

Pakastimista puheen ollen. Evira kuulemma vielä miettii, voidaanko pakastettua ruokaa myydä tai antaa, jos sen ruuan pakkaukseen tussattu viimeinen käyttöpäivä on ohi. Että sitten mitäh! Ruoka ei  siis säilykään pakastettuna, koska Evira on kieltänyt sellaisen pakastetun ruuan syöttämisen, jonka viimeinen käyttöpäivä on mennyttä.

Pakastinten valmistus ja myynti pitää säätää laittomaksi, koska valtion laitosten mukaan niistä ei ole mitään apua ruuan säilyttämisessä.

Valtion toiminta on muutoinkin hyvin ristiriitaista. Esimerkiksi valtio vähän vaan silittää surmaajien päätä, mutta itse kieltäytyy surmaamasta surmaajia! Otetaan tää hidastettuna:
Jos valtio katsoo, ettei surmaaminen ole kummoinenkaan rikos, niin silloin surmaajienkaan "surmaaminen" ei voi olla mikään kuolemansynti.

Valtio esittää, että ihmisarvolla ei ole juuri mitään arvoa, kun se päästää surmaajat kerta toisensa jälkeen pelkällä pään silittämisellä -- takaisin yhteiskuntaan surmaamaan uudestaan. Koska siis valtion arvon mukaan ihmisen tappamisesta ei saa seurata mitään lopullista, niin juuri siksi se hommna sopisi myös valtiollisesti tehtäväksi. Ei valtio siitä joudu poseen, jos se tekisi samanlaista työtä kuin surmaajatkin, vähän päätä vaan silitellään.

lauantai 3. marraskuuta 2012

Sairas reaktio kurdeilta

Vapaa liikkuvuus ja maahanmuuttajien enemmistö vaatii, että suomalainen kulttuuri pitää tuhota ja sen tilalle asettaa jokin monikulttuuri, jonka puitteissa maahanmuuttajat saavat vapaasti käyttäytyä oman kultturinsa mukaan -- suomalaisten verorahoilla tosin.
Nyt kurdit muutaman "suomalaisen" agitaattorin kanssa julistivat, että kurdeilla pitää olla oma valtio, jossa he saisivat harrastaa kurdeilua sydämensä kyllyydestä. (Kurdien oikeuksia puolustaneet mielenosoittajat hyppivät autojen konepelleille Mannerheimintiellä.) Ei siis puhettakaan, että kurdit omaksuivat sellaisen asenteen, jota he ehdoitta vaativat suomalaisilta; että he samoin luopuisivat omasta kulttuuristaan ja antaisivat muiden kulttuurien kukkia kurdistanissa -- kurdien rahoilla tosin.

Kumma juttu. Jos kurdit vaativat oikeutta harrastaa omaa kulttuuriaan Suomessa, niin millä oikeudella he kieltävät kurdistanista muut kulttuurit? Voisiko joku vapaaliikkuvuuden pömpöösi perustella, miksi maahanmuuttajien kulttuuri on säilyttämisen arvoista, kun taasen suomalaisuus kelpaa vain maksajaksi.

Kurdeja laitetaan vankilaan kun he arvostelevat turkkilaisuutta.
Suomalaisia laitetaan vankilaan, kun he kritisoivat turkkilaisuutta
(- ynnä muita muita maahanmuuttajien kulttuureja). So what? Mua kiinnosta pätkääkään maahanmuuttajien kotimaiden ongelmat, koska he -maahanmuuttajat- ovat itse syyllisiä niihin.

Terve reaktio Pihtiputaalla

Kansassa on vielä oikeudenmukaisuutta, kun se oma-aloitteisesti puolustaa järjestynyttä yhteiskuntaa silloin, kun kansan valitsemat johtajat eivät siihen pysty. Viranomaisten pitäisi iloita siitä, että kansalla itsellään on vielä tahtoa oikeuteen.

Jos tai kun kansa korvaa poliisin ja oikeuslaitoksen toimintaa, niin silloin kansa alkaa oikeuden kehittämisen ikään kuin nollasta. On täysin luonnollista, että omankäden oikeutta käyvä kansa on äärimmäisen brutaali, mutta se ei ole suinkaan vääryyttä väärintekijöitä vastaan, vaan se vain todistaa sivistyksen olevan kehityksen tulosta.
Kuvitellaan tilanne, että Pihtiputaan maisemista Poliisi poistuisi kokonaan. Silloin kansan pitäisi alkaa rakentaa uudestaan järjestynyttä yhteiskuntaa. Ja mistä muusta se alkaisi kuin omankäden oikeudesta!
Muutaman omankäden oikeudellisen ajan kuluttua pihtiputaalaiset asettaisivat keskuudestaan muutamat "poliiseiksi", jotka olisivat pihtiputaan yhteisön kannalta katsoen täysin laillisia poliiseina, vaikka heidän koulutuksensa sisältäisi ainoastaan omankäden oikeudellisia tekoja!
Tuolla tavoinhan nykyinenkin, mätänemistilassa oleva Suomi-yhteiskunta on saanut alkunsa!
Pihtiputaalla muutamat paikkakuntalaiset ottivat varkaat kiinni ja antoivat heille isän kärestä. Se oli täysin oikein, koska se oli kansan tahto. Jos yhteiskunnan valitsemat viranhaltijat eivät pysty toteuttamaan kansan tahtoa, niin silloin kansalla on vielä toivoa paremmasta, jos se itse tekee sen, mihin kansalaisten valitsemat viranomaisiksi sanotut tahot eivät pysty.

Viranomaisten viranomaisuus on totta vain niin kauan, kun viranomaiset kohtelevat väärintekijöitä riittävän kovasti. Kansa määrittelee oikeudenmukaisuuden.

Mielestäni poliisin heitot Pihtiputaan tapauksen vuoksi, ettei omenavarasta saa ampua, on täysi vitsi. Kansalla on ehdoton oikeus tehdä väärintekijöille mitä tahansa, ja se on aina oikeudellinen tapahtuma, vaikka kansa surmaisi omenavarkaankin, koska kyse on silloinkin kansan tahdosta. Vain yksittäinen henkilö ei saa ottaa oikeutta omiin käsiinsä, mutta kansan sympatian arvovallalla toimiva ryhmä saa jakaa oikeutta juuri niisssä tapauksissa, missä kansa katsoo, että siltä on viety  turvallisuus pois.

Toivotan täten kaikille Suomen kansalaisille onnea ja menestystä yhteisessä ponnistelussamme Suomen tuhoamisen estämisessä, jota polittinen johto parhaillaan suorittaa.

keskiviikko 29. elokuuta 2012

Pasilan Puhdistus

Olen viime päivinä saanut hieman uutta pontta Kivilinnaan; olen siivonnut sen ympäristöä ja laittanut hieman paikkoja kuntoon, vaikka kaikki tuntuukin olevan turhaa...

Ostin tuossa heinäkuussa moposkotteerin. Tein sillä retken Hämeeseen, lapsuuteni maisemiin ja vähän ylikin. Nyt olen kierrellyt sillä Hesan seutuja...

Välttelin tarkoituksella Pasilan Kivilinnaa, kunnes noin viikko sitten ajauduin tahattomasti sinne. Huomasin paikan olevan täysin rempallaan; samanlaisessa kunnossa, mitä näin talojen olevan Hämeen sydänmailla; hyljättyinä, ränsistyneinä ja luonnon valtaamina. Paitsi että Kivilinna näyttää olevan vandaalien suojatyöpaikka... 10 kuukautta ehti vierahtää viime käynnistäni, joten tiesin hyvin, mitä luonto osaa luonnostaan ... Sen sijaan ihmisten "luonnollisuuteen" olen lopen kyllästynyt, vaikka en olekaan Lopella koskaan käynyt, muistaakseni.... Tekee mieli Marsiin, ...

Suurimmat puunrungot ja oksat siivottuani aloin puhdistamaan oman asumukseni tavaroita, joita oli heitelty pitkin mäkeä...

Tänään, keskiviikkona, 29. elosta, Herran vuonna 2012, olin siellä jälleen siivoamassa, kun näin pari polkupyöräilijää tulevan mäkeä alas, ja ajattelin, että pakkohan niitten on tultava portista sisälle. Kuten tapahtuikin.
Juteltiin niitä näitä, ja jossakin välissä ehdin sanoa, miten poliisitkin silloin tällöin ovat käyneet tutustumiskäynneillä... Ja eikös maija siinä samassa näkynyt ylätiellä, ja pian kurvasi portin eteen. Tiesin kokemuksesta, että se on koirapoliisi, joka tuo poliisikoiran pienelle harjoitukselle ja tarpeilleen Metsään. Pian töyrään päältä näkyikin poliisi, joka tiedusteli, miten menee, tai jotakin semmosta.

Mitä itse asiassa tällä tarkoitan, niin tahdon vain sanoa sille kaverille, joka yrittää asettua sinne taloksi, että se on ihan hyvä vaan, että olet peittänyt sen palaneen kotini kattoa, mutta kotia siitä et saa pelkästään sillä, sillä sen lattia on sortunut ja sen tilalla on metrien syvä monttu. Lattiaa ei ole, ja katto ei pidä vettä, jollei sitä rakenna tositarkoituksella kuntoon. Lattian alle on tippunut se Porin Mattikin, se 300-kiloinen lämmitin, jonka hain joskus 10 vuotta sitten Gumbonstrandista... 20 asteen pakkasilla...

Kuten huomaat, niin jätin sinne tämän sivun osoitteen, että jos luet tätä, niin tiedä, että puhdistan vain mahdollisuuksieni mukaan sitä ja autan tarpeen tullen sinua, kunhan sinulla on tosi tarkoitus, etkä pelkää viranomaisia, koska he eivät näytä hampaitaan ja hauku, kun vain rohkeasti ihminen elää luonnollista elämäänsä.
Huom. Vain sellaiset ihmiset ovat kiusankappaleita ja täysiä tolloja, jotka tulevat sen muurin yli. Ole ystävällinen kaikille niille, jotka tulevat siitä portista, sillä niin minäkin olen aina osoittanut ystävyyttä portista tuleville, sillä sellaiset ihmiset ovat älykkäitä. Sen kivilinnan muurien yli tulevien suhteen ole äärimmäisen epäluuloinen, koska ne ovat pelkkiä typeryksiä, jotka eivät tiedä elämästä mitään.

Koti on paikka, jonka eteen ihminen on tehnyt enemmän kuin tienannut

torstai 16. elokuuta 2012

Voisiko Mannerheim olla lintu

Olisiko Carl Gustaf Emil Mannerheim voinut lentää, jos hänellä olisi ollut siivet?

Luontokuvaajille aukeni uusia mahdollisuuksia:
Nyt luontokuvaajat voivat esittää katsojille uusia piirteitä muurahaisista, joita esittäisi elefanttilauma! Tai miten olisi, jos luontokuvaaja paljastaisi pingviinien persoonallisuudesta uusia piirteitä tuomalla niitä Senaatintorille ja esittämällä, miten kyse on aidosti uusista paljastuksista pingviinien elämästä, kun ne tepastelisivat autojen alle, tai kuolisivat helteeseen....

14.8. 2012, IL: Ylen salattu yllätys: Mustaihoinen Mannerheimiksi
Tuskin tuossa Lyytisen ohjaamassa kuvauksessa on mitään muuta Mannerheimia kuin hänen nimi.
Lyytinen Aamu-TV:ssä kertoo, että:
"Mä toivon, että se antaa uuden näkökulman suomalaiseen sankarimyyttiin. Mä toivon, että se pystyy kertomaan meille suomalaisille ihmisestä nimeltä gustav mannerheim." "Voisiko Mannerheim ollut olla tuollainen." "Voisiko hän olla tuollainen ihminen kuin tuossa elokuvassa tämä meille kerrotaan?" "Kun pystytään tää kysymys herättämään katsojalle. Jos me pystytään kertomaan jotain katsojalle jotain näistä syistä, miksi Mannerheimistä muodostui sellainen ihminen kuin hänestä muodostui, niin mää oon kyllä..."

Miten sellainen ihminen voi herättää mielikuvan Mannerheimistä, joka on täysin toisenlainen täysin toisenlaisessa ympäristössä kuin todellisuudessa oli?

Kysymys, "voisiko Mannerheim ollut olla tuollainen"
on samaa laatua kuin kysyä, että voisiko lehmä lentää!
Jos lintu määritellään lehmäksi, niin silloin lehmäkin lentää.

Mannerheim ei voinut olla erilainen kuin hän oli. Jos Mannerheimin tilalle laitetaan joku muu, niin silloin meillä ei olisi sitä Mannerheimia, eikä mitään sitä, mitä Mannerheim sai aikaan, olkoon se hyväksi tai pahaksi sanottua.
Meillä ei olisi lehmiä, jos niillä olisi siivet.
Lehmä on lehmä ilman siipiä ja
Mannerheim on Mannerheim vain suomalaisena.

Se erilaisuuden suvaitseminen ja monikulttuurisuuden julistaminen ei voi olla sitä, että historian tyyppien tilalle laitetaan täysin fiktiivisiä otuksia, joita ei voida edes persoonallisuuksiksi sanoa. Voin minäkin kysyä, että jos Lyytistä esittämään laitetaan vaikka kiinalainen Etelä-Navalla, niin kysymys siitä, että voisiko Lyytinen olla tuollainen, on mieletön, koska silloin kyseessä ei voi olla Lyytinen, vaan kiinalainen.

Katsoja voisi samastua Mannerheimiin vain silloin, kun hänet esitetään historiallisessa asussaan historiallisessa kontekstissaan, jolloin hänen käteensä voidaan laittaa vaikka kiljupönttö ja päähän ämpäri, jolloin katsojat voisivat ihan aidosti samastua tuollaiseen kuvaan Mannerheimista, mutta nyt se on täysi mahdottomuus jokaiselle rehelliselle katsojalle.

Minusta on ihan sama, mitä lööppejä jotkut haluavat luoda Mannerheimista, kunhan hänet esitetään suomalaisena suomalaisessa ympäristössä historiallisessa asussaan.

16.8. 2012, AL: Marski-elokuvan käsikirjoituksen teki kenialainen ryhmä - joka ei tuntenut Marskia!

YLE:n tulevaa ohjelmistoa:
Avara luonto, uusia näkökulmia eläinmaailman persoonallisuuksiin. Ensimmäisessä osassa tapaamme pingviinejä Senaatintorilla. Pingviinejä esittää lauma hyvin koulutettuja vihreitä populisteja, jotka tulevat toimeen sosiaaliavuilla. Kymmenosainen luontosarja on kuvattu viiden päivän aikana ja tuli maksamaan vaivaiset satatonnia. Ohjelman tekemisessä ei ole loukattu eläinten oikeuksia.

15.8. 2012, US-Blogi: YLE sahaa omaa oksaansa
16.8. 2012, US-eloBlogi: Avoin kenialaiskirje Yleisradiolle
16.8. 2012, US: Ylen Mannerheim-projekti maksaakin jopa 170 000 €

torstai 9. elokuuta 2012

Uusin kulttuuri on piilopelikulttuuri

Kun Apple julkaisi keväällä uuden iPad tapletin, sen nimestä käytiin kovasti arvailuja. Yllätys oli suuri, kun tabletin nimeksi paljastui Uusi iPad. Nyt samanlainen ylläri on kohdannut suvaitsevaisia; He ovat pyytämättä saaneet käsiinsä uuden kulttuurin, jonka nimi on uusi kulttuuri:

- Tämä on uusi asia ja uusi kulttuuri, johon ei ole viranomaistaholla osattu suuremmin varautua tai muodostaa kantoja, Kalske sanoo.

Voi olla niin, että suvaitsevaiset ovat ihan itse keksineet uuden kulttuurin, jonka käytäntöjä he luovat samalla tavalla kuin tiedemiehet maailmankaikkeuksia, ex nihilo.

Suvaitsevaiset yrittävät kaikin tavoin piilottaa maahanmuuttajien rikollisuuden.
- Se uusi kulttuuri on nimenomaan tuo maahanmuuttajien rikollisuuden piilottelu.

Kun suvisviranomaiset yrittävät etsiä erilaisia piilopaikkoja, mihin maahanmuuttajien rikollisuus voitaisiin piilottaa, niin toki he kohtaavat siinä vielä hiukan hankausta nykyisen lainsäädännän kanssa, jota suvaitsevaiset eivät vielä ole pystyneet rukkaamaan tuon upo uuden kulttuurin, piilottelukulttuurin mukaiseksi.
Siinäpähän suvaitsevaiset joutuvat nyt pelleilemään piilokulttuurinsa kanssa voidakseen lakaista maahanmuuttajien rikollisuuden pois omista silmistään

9.8. 2012, IL: Näpistäjän kuvan julkaiseminen netissä voi olla rikos

LISÄÄ PIILOPELIKULTTUURIA:
9.8. 2012, IS: Näpistäjän kuvan julkaisua netissä kannattaa miettiä. Lainaa:
"Jos kuvan henkilö todella paljastuu rikoksen tekijäksi, voi kyseessä silti Tiilikan mukaan olla esimerkiksi yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen."

Jo on aikoja pidelly. Nyt ei enää välitetä uhrien yksityiselämästä;: Rikollinen ei siis ole voinut loukata uhrien yksityiselämää, koska suvaitsevaisten mukaan vain rikollisen yksityiselämää voidaan loukata. Rikollisuus on valtion erityisessä suojelussa.
Uhrien nimet ja kuvat, uhrien yrityksien nimet ja kuvat ovat kaikki julkaistavissa, mutta mitään tietoja rikollisista ei enää saa tässä upouudessa kulttuurissa julkaista, tai muutoin suvaitsevaisten vahtikoirat tulevat ja purevat, koska rikolliset eivät pysty rauhalliseen rikollisuuteen.

Ajatelkaas sitä, jos ei saataisi enää julkaista edes uhrien nimiä ja kuvia
 -- hokkus pokkus; Suomessa ei enää olisi mitään rikollisuutta.

Onkin täysin selvää, että suvaitsevaiset yrittävät hysteerisesti tehdä kaikesta rikollisuudesta suomalaisten geneettisen ominaispiirteen; kas, kun rikollisten nimiä ja kuvia ei enää saa julkaista, niin sillä pyritään vain luomaan mielikuvaa, miten vain suomalaiset ovat kaiken  pahan alku ja juuri.

21.7. 2012, HS, Vieraskynä: Rikoksen tekeminen ei ole yksityiselämää

YRITTÄMINEN EI VOI OLLA HÄPEÄ
Olkoon yrittäminen mitä tahansa, niin sen pitää olla julkista; jos ihminen huoraa tai muutoin myy itseään, niin siinä ei ole mitään hävettävää. Häpeä on osoitus vain siitä, että ihminen toimii omaa moraaliaan vastaan, eli jos rikollinen ei kestä julkisuutta, niin silloin hän voi lopettaa rikollisen uransa ja alkaa yrittäjäksi jollakin muulla alalla. Rikollisen toiminnan salaaminen on moraalin tuhoamista

sunnuntai 5. elokuuta 2012

Moporetki Suomeen

Menin ja ostin tuossa muutama viikko sitten moposkootterin. Tulin juuri puoli tuntia sitten 9 päivän ja viiden tunnin moporetkeltä, joka suuntautui lähinnä Hämeeseen, mutta ulottui parhaimmillaan Parkanoon, Kairokoskelle asti. Kilometrejä kertyi 1128, eli 32 kilometriä olisi jäänyt vajaaksi, jos olisi pitänyt Hankoniemeltä posottaa Utsjoelle saakka, suoraan.

Moporetkeni keskinopeus oli peräti 5,25 km/h, eli tavallisella kävelyvauhdilla olisin päässyt samassa ajassa Suomen päästä päähän... Hmmmm... Miksiköhän muuten sanotaan "Suomen päästä päähän"? Onko muissa maissa kaksi päätä? Onpas outoa, että Suomella on kaksi päätä? Eni wei.
Kuvasin ja videoin retkeni. Tässä muutamia ensi hätään,

Blogi, 14.1. 2013: Mopo Skootteri Retki Video