että Propranolol-lääkkeen sivuvaikutus on moraalinen:
Findance 10.3.2012: Suomessakin myytävä lääke parantaa rasismia?
Kyseistä lääkettä annetaan esiintymiskuumeeseen ja paniikkikohtauksiin. Johtopäätös on, että esiintymiskuumeiset ja paniikkikohtauksia saavat ovat rasisteja, koska muutoinhan tutkijat eivät olisi voineet havaita Propranolol-lääkkeellä olevan moraalisia sivuvaikutuksia; sitä lääkettä ei tietystikään voida antaa ahneille, röyhkeille ja itsevarmoille, koska heillä ei ole niitä oireita, joita lääkkeen pitäisi poistaa.
Röhkeyshän ei tunnetusti saa ihmistä ajattelemaan muista rasistisesti, eikä
- ahneus vaadi ihmistä suhtautumaan muihin ylimielisesti.
Tämä yllä mainittu tutkimus on erinomaisen mielenkiintoinen, koska sen mukaan ahneet johtajat, jotka osoittavat lähinnä moraalittomuutta, eivät voi olla rasisteja.
Propranolol-lääke ei voi aiheuttaa moraalittomille ihmisiä moraalisia sivuvaikutuksia.
Vain sellaisilla ihmisillä voi esiintyä jostakin lääkkeestä moraalisia sivuvaikutuksia, jotka ovat moraalisia. Tästä havaitaan välittömästi se, että moraalittomat ihmiset eivät voi olla rasisteja; Vain moraaliset ihmiset voivat olla rasisteja, josta huomataan, että rasismi on moraalisuutta.
Propranolol-lääkkeen moraalinen sivuvaikutus näyttää perustuvan siihen, että se vähentää ihmisen moraalisuutta, jolloin vähemmän moraalisen ihmisen ajatukset näyttävät sopivan niiden ihmisten ajatuksiin, joilla on jo syntyjään liian vähäinen moraalisuuden taso.
Seuraavaksi meidän tulee selvittää, ketkä yhteiskunnassa ovat syntyjään moraalittomia. Koska siis tietyt tahot vaativat ihmisiä poistamaan rasistiset ajatukset ja koska erään lääkkeen sivuvaikutuksen on havaittu olevan moraalinen, niin siitä huomataan, että vain moraalittomat ihmiset voivat vaatia ihmisiä olemaan ajattelematta rasistisesti. Ihminen on moraaliton, jos hän vaatii toista vannomaan rasismin vastaisuutta,
Rasismin vastaisuutta ovat julistaneet lähinnä finassikapitalistiset, vasemmistolaiset, keskustalaiset ja oikeistolaiset tahot, sekä kaikki Vihreän Liikkeen kannattajat. Propranolol-lääke ei voi aiheuttaa edellä mainituille tahoille mitään moraalisia sivuvaikutuksia, koska he ovat jo sitoutuneet rasismin vastaisuuteeen, koska sen sitoutumisen motiivina on pelko siitä, että joutuu elämään lopun elämänsä ilman kuivia vaippoja.
On erittäin merkittävää, että rasismin vastaisuus vaatii jonkun motiivin.
Kukaan ei voi olla rasismin vastainen, jos ihminen ei näe siitä itselleen mitään hyötyä.
Ajatus ei ole moraalinen, jos se vaatii ihmiseltä
vähemmän korkeita ominaisuuksia, kuten pelkuruuden:
Rasismin vastaisuus perustuu pelolle, joten rasismin vastaisuudellaan rasismia pelkäävät haluavat päästä omista peloistaan eroon vaatimalla muita muuttumaan pelkureiksi. Asia olisi sama, jos käärmepelkoinen vaatisi, että kaikkien tulee pelätä käärmeitä!
Yllä olevasta edelleen saadaan selville, että moraalittomuus on pelkoa; Rasismin vastaisuus on moraalittomuutta, ja koska rasismin vastaiset pelkäävät, että he jäävät jotakin paitsi, jos he eivät vaatisi Suomeen miljoonittain halpatyöntekijöitä ilman mitään arvoja, niin huomataan triviaalisti, että rasismin vastaisuus on myös ahneutta. Tästä huomataan, miksi rikkaat ja hyväosaiset eivät voi olla rasisteja; koska heidän hyväosaisuus johtuu ahneudesta, joka johtuu moraalittomuudesta, johon ei ole olemassa lääkettä.
Olisi tietysti kaikille hyvä asia, jos meillä olisi lääke, jonka sivuvaikutus olisi moraaliton, koska silloin sellainen lääke vähentäisi moraalittomuutta, eli ahneutta, mutta näillä näkymin sellaista moraalitonta sivuvaikutusta tuskin edes etsitään, koska myös tutkijat ovat altistuneet rasismin vastaisuudelle, eli tutkijoiden motiivina on lääkitä moraalisia ihmisiä, koska tutkijat pelkäävät, että he eivät saakaan elää niin samatonta elämää, jonka lopputuloksena on heikko ihminen.
Kun ihminen elää liikunnallista ja ajatuksellista elämää, niin silloin hänen ei tarvitse pelätä sitä, että hän joutuu vanhainkotiin kasvikseksi. Elämä, joka ei tuota raihnautta, ei myöskään vaadi ihmistä pelkäämään rasismia. Vain ne pelkäävät rasismia, jotka parhaillaan elävät älyllisesti laiskaa ja fyysisesti heikkoa elämää. Rasismin vastaisuus ei siis voi olla moraalinen funktio, koska se ei perustu hyveelliseen elämään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti