lauantai 6. heinäkuuta 2019

Haluan syytesuojan tulevaisuuden tuomiolle

Jostain syystä inhoan sitä ajatusta, että lähitulevaisuuden ihmiset syyttäisivät myös minua siitä, miksi ette tehneet mitään holtittomalle lisääntymisellenne:

"Miksi he eivät edes keskustelleet siitä järkevästi?"

Minä en ainakaan halua, että tulevaisuudessa ihmiset tuomitsisivat minut siksi, etten tehnyt omalta osaltani mitään holtittomalle lisääntymiselle, kuten edes keskustelua siitä. Ehkäpä minulla on vain outo omatunto, kun en pidä ihmisten antamista tuomioista.

Kysyn vielä varmuuden vuoksi, että onko nyt täysin satavarmaa, ettei ihmiskunnan holtiton lisääntyminen aiheuta mitään ongelmaa ihmiskunnalle eikä planeetan elonkehälle, ja siksi ihmisten lisääntymisen rajoitteista ei saa puhua, koska se olisi natsismia?

Puhumattomuus takaa siis täydellisesti sen, ettei mitään ongelmia voi olla?

Siksi minä vaadin, että jokainen, joka pitää tällaista puhetta natsismina, aivan rehellisesti nyt jättäisi tulevien ihmisten näkyville tiedoksi annon, ettei holtiton lisääntyminen ole millään tavoin ihmiskunnalle eikä luonnolle vaarallista, vaan siitä puhuminen on yksiselitteisesti tuomittavaa jo nyt.

Kiitoksia tämän päivän tuomiostanne,
sillä olen tällä puheella saanut syytesuojan tulevasta tuomiosta.

1 kommentti:

Brainleak kirjoitti...

Kadehdin niitä, joita ei rasita polla,
Puhumattomuus ympärillä joskus ottaa hahmon ihmisen.
Antaudu sinäkin suosiolla taikka anna meidän olla.
Tiedän mitä haluan tiedän miten vähään kykenen.
Tyhmyys sydämessä, katkeriksi pisaroiksi tiivistyy
Siinä puhumattomuuden on seuraus, siinä on sen syy.

Youtube: Kaksoiselämää.