keskiviikko 2. syyskuuta 2020

Natsismi levisi jo Kenneliin asti

YLE, 2.9. 2020:  Selvitys: Koirien lyttynaamat ja lyhyet kallot ovat eläinsuojelulain vastaisia – tiettyjä rotuja muutettava terveempään suuntaan,

Ympäri maailmaa toimii satoja tuhansia natsikoirien keskitysleirejä, missä kasvatetaan oikeita rotu-otuksia. Yksikään vasemmistolainen ei välitä asiasta hevonpaskaa, koska jokainen oikeaoppinen kommunisti pitää mieluummin lyhytkuonoisesta sairaasta koirasta kuin puhasrotuisesta sudesta, koska nynnyiksi jalostetut oikeaoppiset ihmiset eivät voi sietää rinnallaan mitään vahvuutta:

Aniitta Ulos YLE uutisissa kuudelta:
"Mää olen täysin vastaan roturisteytyksiä. Koska jos kaksi eri rotua pannaan yhteen, niin ne on sekarotuisia, ja mä kasvatan puhdasrotuisia otuksia ja olen Suomen natsiliiton jäsen ja olen allekirjoittanut sitoomuksen, missä mää nimen omaan olen vannonut, että mää kasvatan puhdasrotuisia".

Ei kommentteja: