Tämä on seitsemäs kirjoitus perhe-instituution puolustuspuheenvuorossa:
1. Perhe ja vapautettu feministi Urantian mukaan.
2. Uhriutuva ajattelu on aikamme sairaus.
2. Laasasen ajattelu koplattu evoluutioon.
4. Vasemmisto institutionaalisen uhrin roolissa tuhoaa valtiota.
5. Suomi 100v-100 tasa-arvon tuhoavaa tekoa.
2. Uhriutuva ajattelu on aikamme sairaus.
2. Laasasen ajattelu koplattu evoluutioon.
4. Vasemmisto institutionaalisen uhrin roolissa tuhoaa valtiota.
5. Suomi 100v-100 tasa-arvon tuhoavaa tekoa.
(Kuudes kirjoitus tulee tämän tai kahdeksannen jälkeen).
Jokaisen ihmisen velvollisuutena on kertoa oma mielipiteensä. Mikään mielipide ei voi olla väärä. Esimerkiksi itse katson, että minulle teki todella hyvää kohdata kommunistista, suvaitsevaista, vihreää ja liberaalia ajattelua, koska ilman sitä en olisi koskaan voinut ajatella näin montaa ajatusta.
Sydämellisesti kiitoksia kaikille niille, jotka luulevat, ettei tämä pysty ajattelemaan ainoita oikeita ajatuksia. Toivoisin, että joku voisi vastaavalla tavalla joskus kiitollisena kertoa muille, miten hän pystyi syventämään omaa ideologiaansa luettuaan ymmärryksellä näitä ajatuksia.
Jos olisin hiljaa, enkä koskisi kynään, niin joku voisi ajatella, että tämän kirjoittaja kannattaa juuri hänen politiikkaansa. Karpon ohjelman jälkeen lokakuun kahdeksas vuonna 2000 olisin päässyt monen puolueen sisälle, mutta minulle oli onni jatkaa omaa elämääni.
Tämän jo 26 vuotta jatkuneen nettikirjoittelun myötä tässä maassa ei ole sellaista puoluetta, joka voisi pitää tämän kirjoittajaa puolueensa myötäilijänä. En halua sensuroida kenenkään ajatuksia, vaan pyrin tällä sanomaan sen, että erilaiset mielipiteet tulee hyväksyä siksi,
A) että muutoin valtaan pääsevat valtiolle tuhoisat voimat,
B) että ihmisillä olisi haastetta omalle ajattelulleen.
Saksakaan ei olisi koskaan muuttunut kansallissosialistiseksi sekopäävaltioksi, jos siellä olisi hyväksytty eriävät mielipiteet. Kuten lihakset vaativat gravitaatiota vastaan taistelua, niin samoin äly vaatii jotain aitoa vastustusta, jotta se voisi kehittyä. Vaatimukset yhdenmukaisesta ajattelusta ovat rikoksia koko elämää vastaan.
Kirjoitan ajatuksia ylös ja julkaisen niitä, koska muutoin olisin hiljaa ja julkisesti tukemassa kaikkea sellaista politiikkaa, jota en millään muotoa koe yhteisten asioiden hoitamiseksi. Kuka tahansa poliitikko voisi huudahtaa maan hiljaisille, että te kannatatte minun politiikkaa!
Pelkkä äänestäminen ei riitä tavallisen kansalaisen yhteiskunnalliseksi vallaksi sellaisessa yhteiskunnassa, joka kieltäytyy kehittämästä demokratiaa, jolloin valta luisuu yhtä enemmän keskinkertaisuuksille ja sitä alemman tasoisille ihmisille.
Kymmeniä vuosia jatkuessaan yleinen ja yhtälainen äänioikeus päästää ahneet ja tyhmät valtaan, koska ihmiset ratkaisivat heti valtioksi muodostumisen alussa ne ongelmat, joihin yleinen ja yhtälainen äänioikeus parhaiten soveltui.Organisoitu valtio on sivistyvän ihmisen suurenmoinen aikaansaannos, ja koen osaltani olevani vastuussa sen säilymisestä ja kehittämisestä. Sellaiset, jotka havittelevat valtion tuhoamista tai sen yksityistämistä, eivät ymmärrä sitä, että valtio syntyy luonnostaan kaikkien järkevien ihmisten yhteisten ponnistelujen seurauksena sinne, missä halutaan järjestystä. Mutta järjestys ei voi kasvaa, jos hallintomuotoa ei kehitetä. Yksityistäminen tappaa valtion.
Sivistyvän ihmisen kehityshistoriassa on paljonkin sellaista, joka joutaa ihmiskunnan roskakoriin, mutta valtiota ei voi tuosta noin vain tuhota joutumatta itse alttiiksi itsekkyyttä hekumoivalle anarkismille ja oman käden oikeudelle.
Kaikille yhteiskunnille on annettava oikeus itse organisoida oma kulttuurinen jatkuvuutensa.
Millään valtiolla ei voi olla moraalista oikeutta auttaa toisen valtion kansalaisia, sillä silloin autettavalta otetaan pois sellaista potentiaalia, jolla valtio voisi saavuttaa poliittisen vakauden. On täysin oikein antaa esimerkiksi kerjäläisten olla omilla synnyinalueillaan, koska silloin kerjääminen näkyy sen alueen muille ihmisille epäkohtana, joka heidän kuuluu itse ratkaista.
Suomi ei saa olla minkään toisen valtion roskakorina.
Toinen valtio ei saa ottaa toiselta valtion epäkohtia pois, koska se vain siirtää ne ongelmat paikasta toiseen, mutta jättää siihen toiseen valtioon ammottavan aukon yhteiskunnalliseen kehitykseen; Nyt meillä on Europassa monia valtioita, joilta on otettu pois mahdollisuus ratkaista kerjäläisten ongelmia poliittisella tasolla, joten sellaiset valtiot ovat epävaltioita, joiden poliitikoista ei kehity sivistyneitä yhteisten asioiden hoitajia, vaan heidät pitää nähdä hölmöläisten siivoojana, joka luulee paikan olevan siisti, kun on työntänyt roskansa maton alle.
Olen tahallaan ollut yhteiskunnan ulkopuolella vuosikausia ja huomaan, että koen vieläkin ulkopuolisuutta. Tämä tunne ei ota poistuakseen minusta ja luulen, että ulkopuolisuuden tunnetta pitää yllä se tosiasia, että Suomen politiikan ovat vallanneet sellaiset ihmiset, jotka eivät halua kehitysmaiden hoitavan itse omia epäkohtiaan kuntoon, vaan Suomea pidetään ongelmamaiden maton alusena, jonne on kiva siirtää vaikkapa Itä-Euroopan kerjäläisongelmat.
Suvaitsevaisuus on yhteiskunnalle samaa mitä maali on homeen päälle; että kun maalataan home piiloon, niin ongelma olisi sillä ratkaistu; että kun otetaan toiselta maalta epäkohdat omaan maahan, niin sitten se toinen maa olisi päässyt yhtä pitkälle sivistyksessä!
Tai kun jaetaan ongelmat tasan, niin silloin oma maa olisi edistynyt sivistyksessä, kun siihen on tuotu jälleen niitä samoja ongelmia, jotka se itse joutui ratkomaan oman valtiollisen kehityskulkunsa alkuaikoina. Koira palaa oksennukselleen, mutta edistyvä sivistys on sitä, ettei sivistynyt yhteiskunta ota luokseen niitä ongelmia, joista se itse on päässyt eroon itseään kehittämällä.
Ihmisen ei pitäisi nähdä niitä kansoja huonoina paikkoina järkeville ihmisille, joiden keskuudessa esiintyy täsmälleen niitä samoja ongelmia, joista suomalaiset ovat päässeet eroon. Monet julistavat lähes itkua vääntäen, ettei saa palata Impivaaraan, mutta kun Impivaara taitaa olla juuri siinä kohtaan, missä on kerjäläisiäkin. Vai luuleeko joku, että kerjäläinen tuntee olevansa tasavertainen kansalainen, kun häneltä on otettu pois mahdollisuus omaehtoiseen elämiseen ja sen sijaan häntä pidetään lähinnä elättinä, jotta suvaitsevaiset voisivat katsella nenänvarttaan pitkin suomalaisia.
IL, 21.11.l 2017: Helsingin kaupunginhallitus esittää laajaa palvelu- ja rahapakettia laittomasti maassa oleville - suomalaisilta meni kuppi nurin.
Perhe-instituution puolustuspuhe jatkuu.
Suvaitsevaisuus on yhteiskunnalle samaa mitä maali on homeen päälle; että kun maalataan home piiloon, niin ongelma olisi sillä ratkaistu; että kun otetaan toiselta maalta epäkohdat omaan maahan, niin sitten se toinen maa olisi päässyt yhtä pitkälle sivistyksessä!
Tai kun jaetaan ongelmat tasan, niin silloin oma maa olisi edistynyt sivistyksessä, kun siihen on tuotu jälleen niitä samoja ongelmia, jotka se itse joutui ratkomaan oman valtiollisen kehityskulkunsa alkuaikoina. Koira palaa oksennukselleen, mutta edistyvä sivistys on sitä, ettei sivistynyt yhteiskunta ota luokseen niitä ongelmia, joista se itse on päässyt eroon itseään kehittämällä.
Ihmisen ei pitäisi nähdä niitä kansoja huonoina paikkoina järkeville ihmisille, joiden keskuudessa esiintyy täsmälleen niitä samoja ongelmia, joista suomalaiset ovat päässeet eroon. Monet julistavat lähes itkua vääntäen, ettei saa palata Impivaaraan, mutta kun Impivaara taitaa olla juuri siinä kohtaan, missä on kerjäläisiäkin. Vai luuleeko joku, että kerjäläinen tuntee olevansa tasavertainen kansalainen, kun häneltä on otettu pois mahdollisuus omaehtoiseen elämiseen ja sen sijaan häntä pidetään lähinnä elättinä, jotta suvaitsevaiset voisivat katsella nenänvarttaan pitkin suomalaisia.
IL, 21.11.l 2017: Helsingin kaupunginhallitus esittää laajaa palvelu- ja rahapakettia laittomasti maassa oleville - suomalaisilta meni kuppi nurin.
Perhe-instituution puolustuspuhe jatkuu.
Kirjoittaja suosittelee Geert Wildersiä:
OM, 28.11. 2017: "On aika kuivata suot - myös Euroopassa".
OM, 28.11. 2017: "On aika kuivata suot - myös Euroopassa".
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti